خدمات شبکه

خدمات تست فلوک ارزان توسط شرکت دیجی فلوک

خدمات تست فلوک ارزان

خدمات تست فلوک به پارامتر های مختلفی مانند نوع دستگاه ، تعداد و پراکندگی نود های شبکه ، نوع تست، مکان ، محل و زمان تست و …  بستگی دارد. جهت مشاوره ، سفارش و اجرای خدمات تست فلوک میتوانید با کارشناسان ما در شرکت دیجی فلوک در ارتباط باشید. شرکت دیجی فلوک با در اختیار داشتن بروزترین تجهیزات تست فلوک و پرسنل مجرب ، آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی و سازمان ها در سراسر کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 0218856132 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت دیجی فلوک مشاوره لازم جهت خرید نصب و آموزش تست فلوک شما عزیزان را راهنمایی فرمایند .

خرید انواع تست فلوک از شرکت دیجی فلوک

تست فلوک

تست فلوک تمامی کابل های شبکه ، فیبر نوری وکانال یا لینک ها را مورد بررسی قرا میدهد،  و دادهایی از قبیل کابل ها، کیستون ها، نود ها، فیبر و سایر تجهیزات شبکه را در دسترس مهندسین و متخصصین قرار می دهد.

تست فلوک کابل شبکه به دلیل قابلیت استفاده آسان، ایمنی بسیار زیاد و حمل ونفل آسان در سراسر دنیا کمک شایانی نموده است  و این امکان را می دهد تمامی کارخانه جات ها، شرکت ها، مراکز درمانی و انبارها  که تاسیس و ساخته می شوند از این ابزار استفاده کنند.

نحوه وصل کردن رشته کابل ها در تجهیزات شبکه باید به درستی به هم وصل شوند چرا که از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. تستر فلوک موقعیت اتصال نحوه اتصال را مشخص می کند. بنابراین باید دستگاهی موجود باشد که توانایی این شرایط را مهیا سازد. تستر شبکه فلوک به ویژه تستر فلوک DSX2-8000 گزارش درست ودقیق از تجهیزات شبکه و نوع اتصالات به واسطه تست فلوک اعلام می کند.

به دلایل زیادی از قبیل عدم شناخت مصرف کنندگان، خریداران  و اینکه عدم دسترسی تجهیزات تست فلوک و بررسی آنها فروش تجهیزات بی کیفیت و تقلبی شبکه دربازار وجود دارد. راهکار تشخیص اورجینال یا غیر اورجینال بودن تجهیزات شبکه استفاده ازتستر های حرفه ای یا همان تست کابل شبکه مدل DTX-1800 و یا بروز ترین محصول این شرکت DSX2-8000 است .

 قیمت تست فلوک   

مهم ترین مزایای های تست فلوک، رشد بهره وری شبکه با قیمت بسیار اندک است؛ در حقیقت تست فلوک یک بررسی اساسی از شبکه و مشکلات موجود به همراه محل دقیق اختلالات را نشان می دهد؛

در حالیکه برای انجام تست قیمت زیادی هم پرداخت نمی شود‌‌. بخواهیم بصورت واضح تر در رابطه با قیمت تست فلوک کابل شبکه بحث کنیم باید گفت که قیمت مشخصی برای این نوع تست قابل ارائه نیست بلکه قیمت کار با چندین موضوعات مختلف مشخص می شوند.

اجاره تست فلوک کابل شبکه

خدمات روزانه اجاره دستگاه های تست فلوک

ما در دیجی فلوک دستگاه های تست فلوک را از قبیل، DSX2 8000-  DSX 8000- DTX-1800 -DSX 5000 را می توانیم دراختیار مهندسین، متخصصین شبکه و شرکت های اجراکننده پروژه های شبکه پسیو بصورت روزانه دستگاه تست فلوک شبکه را اجاره دهیم. این خدمات در کمتر شرکتی در ایران ممکن است داشته باشند به دلیل اینکه این نوع شرکت ها از اعتبارات لازم برای تهیه این نوع دستگاه ها برخوردار نیستند. دیجی فلوک به دلیل واردات انواع تستر های شبکه توانایی اجاره با قیمت مناسب‌تر از سایر رقبا را دارد.

  1. اجاره دستگاه تست فلوک بر حسب نیاز پروژه است.
  2. مدت زمان اجاره پروژه (روزانه، ماهیانه، سالانه)
  3. مکان اجرای تست فلوک (تست فلوک در تهران و تمام نقاط ایران از جمله کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان و جزایر خلیج فارس و…)
  4. استفاده از انواع تست فلوک بر حسب نیاز های شما.
  5. قرارداد اجاره تست فلوک به سه صورت (اجاره، اجاره با تعهد نگهداری دستگاه و فروش دستگاه ) انجام میگیرد.

قیمت اجاره دستگاه تست فلوک چقدر می‌باشد؟

قیمت اجاره دستگاه معمولا به صورت ماهانه مشخص می‌شود. البته مشتریان و کارفرمایان گرامی در قرارداد های طولانی مدت چند ماهه را تنظیم کنن، می‌توانند از تخفیف های قابل توجه ای در قیمت اجاره دستگاه فلوک بهره مند شوند.

آیا می‌توانم بابت خدمات اجاره دستگاه فاکتور رسمی دریافت کنیم؟

بله! با توجه به این‌که دیجی فلوک شرکت ثبت شده است امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد.

مهم ترین پارامتر های تعیین کننده قیمت تست فلوک

  • نوع پروژه

عواملی از قبیل حجم فعالیت پروژه، روش اجرا، نوع دستگاه، نیروی انسانی، شرایط منطقه، راندمان دستگاه، تجربه وتوانایی نیروی انسانی به ما کمک می کنند تا بتوانیم مدت زمان فعالیت های پروژه را بطور کامل برآورد کنیم.

  • تعداد نوت های شبکه

هر دستگاه فیزیکی که در یک شبکه وجود دارد نود  می گویند. متخصصین جایگاه هر نود را در شبکه مشخص می‌کنند با آنالیزهایی که از قبل در رابطه با نصب و راه اندازی شبکه انجام داده اند و همچنین بعد از کامل شدن نقشه به اجرای آن می‌پردازند.

  • نوع آزمایش تست

آزمایش چنل یا آزمایش پرمننت بستگی دارد

  • نوع کابل ها

انواع متفاوتی کابل وجود دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها مشخصات خاص خود را دارند. CAT6a، Cat8  ،CAT7  ، CAT6، CAT5e

  • نوع دستگاه تست

دستگاههای گوناگونی جهت تست فلوک در سطح بازارموجود است که مشهور ترین آنها سه دستگاه DSX-8000, DSX-5000, DTX-1800-  ، DSX2 8000است که باعث قیمت گذاری تست فلوک می شود.

نمایندگی دیجی فلوک

نمایندگی دیجی فلوک دارای انواع مختلفی از تست فلوک و خدمات پس از فروش این محصول است

امروزه دستگاه های تست فلوک در تمام دنیا از قبیل ایران ،خریداران و مصرف کنندگان زیادی را جذب نموده و شرکت دی جی فلوک نمایندگی تست فلوک آمریکا و تجهیزات تست فلوک در ایران، با نازلترین قیمت و پشتیبانی ، و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. مشتریان عزیز میتوانند برای مشاهده محصولات تست فلوک تنوع، مدلها و مشاوره به ادرس اینترنتی  digifluke.com// مراجعه نمایید.

خدمات شرکت دیجی فلوک

سودمندی با درصد بالا و کمترین هزینه اندک و افزایش طول عمر تجهیزات شبکه و تجهیزات مخابراتی همگی از بارزترین خدمات تست فلوک است.

خدمات پس از فروش :

تعمیرات تست فلوک :

تست فلوک یک دستگاه دقیق اندازه گیری است که قابلیت ارتباط کابلی و تست بر روی شبکه های کامپیوتری را دارد و می تواند لایه فیزیکی شبکه هم چون کابل، پچ پنل، کیستون پریز، و پچ کورد را به طور کامل تست کند.

تعمیرات دستگاه، عیب یابی و تست انواع باتری‌ها و خدمات توسط متخصصین شرکت انجام می گیرد تا بتواند ایرادات و خطای پچ ‌پنل و کیستون را مشخص کن و ازبین ببرد و اینکه قطع و ضعیف بودن اتصالات رشته‌های کابل به کیستون را شناسایی کند.

جهت خرید و تعمیرات تست فلوک به روش های زیر امکان پذیر است:

  1. خرید از طریق فروشگاه اینترنتی
  2. خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه های فیزیکی بازار

کالیبره کردن دستگاه:

پیشنهاد و توصیه متخصصین و مهندسین تست فلوک به مشتریان این است که در طول یک سال  جهت کالیبره کردن دستگاه تستر کابل شبکه فلوک اقدام کنند. شرکت دی جی فلوک خدمات کالیبره کردن دستگاه را برعهده دارد و با دریافت دستگاه ، بررسی و انجام تمام تست های لازم بر روی دستگاه عملکرد آن را ارزیابی قرار می دهد در آخر تمامی اشکالات وخطاها را به طور کامل برطرف می کند.

کالیبره کردن دستگاه تست فلوک

اگر قصد ارزیابی، عملکرد و آزمایش کابل شبکه را دارید اما در انتخاب نوع تست شبکه متخصص مجرب دچار شک هستید، باید بگوییم تیم تخصصی دیجی فلوک با چندین سال سابقه کاری وتخصصی در امور تست ارزیابی و عملکرد کابل شبکه آماده بهترین خدمات در قالب مناسب ترین هزینه ها به شما همکاران عزیز  است. در این شرکت سفارش دستگاه های تست فلوک با کالیبره توسط افراد متخصص برای تمامی شهرستان های کشور پذیرفته می شود.

لیست فروش تستر فلوک

  1. تستر تلفن فلوک مدل TS52 Pro
  2. تستر شبکه فلوک Fluke Networks LinkRunner AT
  3. تستر شبکه فلوک مدل CIQ-KIT
  4. تستر شبکه فلوک مدل MS-POE
  5. تستر شبکه فلوک مدل MS-POE-KIT
  6. تستر شبکه فلوک مدل MS2-KIT
  7. تستر شبکه و کابل یاب فلوک اینتلیتون مدل IntelliTone Pro 200
  8. تستر فلوک CableAnalyzer DSX-602
  9. تستر فلوک DSX-5000 Cable Analyzer
  10. تستر فلوک شبکه DTX-1800
  11. تستر فلوک شبکه Fluke Networks LIQ-100 LinkIQ Cable
  12.  Fluke Networks FiberLert™ Fiber Light detector
  13. تستر فلوک فیبر نوری مدل
  14. تستر کابل FLUKE NETWORK Pro3000
  15. قلم فیبر نوری فلوک VisiFault
  16. قلم کانکتور شبکه fluke prob pic
  17. کیت تمیزکننده فیبر نوری فلوک نتورکز مدل NFC-KIT-CASE-E
  18. مولتی متر دیجیتال فلوک مدل Fluke 707

سوالات متداول

تست فلوک دارای چند پارامتر است؟

انواع پارامترهای تست فلوک و کاربرد آنها را به صورت تیتر وار در زیر می توانید مشاده کنید:

Propagation Delay
Length
Wire Map
Dc loop Resistance
Delay Skew
NEXT
Return Loss(RL)
Insertion Loos
ACR

کلام آخر

اگر به دنبال خریدن بهترین تست فلوک ها با ارزانترین قیمت می باشید، پیشنهاد ما شرکت دیجی فلوک است، این شرکت با ارائه بهترین تست فلوک ها به شما مشتریان عزیز و همچنین شرکت دیجی فلوک پس از فروش تست فلوک دارای خدات پس از فروش مانند ، نصب، آموزش و… برای شما مشتریان عزیز می باشدشف شما مشتریان عزیز می توانید برای ازتباط با کارشناسان شرکت از طریق راه های ارتباطی سایت سفارشخود را ثبت کنید.

یک نظر در “خدمات تست فلوک ارزان توسط شرکت دیجی فلوک

  1. امین فرضی پور گفت:

    سلام ممنون از مطالب و توضیحات کامل و بروز که در این مقاله ارائه کردین. محتوای سایتتون خیلی ملموس و قابل فهم برای کسانی که اطلاعات تخصصی راجع به تست فلوک ندارند هستش🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *