خدمات شبکه

کابل شبکه با تست فلوک: انواع کابل ھای شبکه با تست فلوک در دیجی فلوک

اگر به دنبال کابل شبکه با تست فلوک می گردین پیشنهاد ما دیجی فلوک می باشد چرا که دیجی فلوک، کابل کشی را پایه و اساس یک شبکه کامپیوتری درنظرگرفته است. به همین دلیل لازم است در جهت کابل کشی استاندارد آن در شبکه چه قبل از آن و چه بعد از آن مورد بررسی قرار گیرند.

یکی از بهترین ابزارهای اندازه گیری کیفیت و عیب یابی تجهیزات پسیو شبکه را می توان بدون شک دستگاه فلوک نامید. این ابزار اطلاعات کاملی را از کیفیت کابل کشی، سرعت شبکه، متراژ کابل شبکه، محل دقیق قطعی کابل و … را ارائه می دهد.

تست فلوک پرمننت

تاریخچه شرکت فلوک

شرکت Fluke توسط John Fluke در اکتبر 1953 به عنوان John Fluke Manufacturing Company،  افتتاح شد، شرکت فلوک به عنوان تولید کننده تجهیزات اندازه گیری الکتریکی تاسیس شد. و در سال 1987، فلوک با شرکت هلندی تولید کننده لوازم الکترونیکی فیلیپس همکاری کرد. این شرکت‌ها با هم اسکوپ‌متر را توسعه دادند، ابزاری که ویژگی‌های یک اسیلوسکوپ و یک مولتی متر را ترکیب می‌کند. همچنین شرکت فلوک بخش تست و اندازه گیری فیلیپس را در سال 1993 به قیمت 41.8 میلیون دلار خریداری کرد.

و در همان سال یک سری ابزارهای اندازه گیری فیلیپس PM با نام Fluke تغییر نام داد.شرکت فلوک  توسط Danaher Corporation در سال 1998 خریداری شد. Danaher چندین شرکت تابعه از جمله Fluke را در سال 2016 برای ایجاد Fortive منحل کرد و تا به امروز به تولید تست فلوک و تجهیزات شبکه مشغول می باشد. محصولات این برند به بیش از 100 کشور ارسال میشود. این شرکت در زمینه ساخت، فروش و طراحی تجهیزات تست و اندازه گیری، ابزار دقیق برای محیط های علمی ، آموزشی ، صنعتی وفعالیت دارد.

بررسی دقیق نحوه انجام تست فلوک

کابل کشی در بستر نودهای شبکه باید به طور کامل و دقیق و بی نقص انجام شود تا آسیب جدی به ارتباطات در شبکه ایجاد نکند , برای خاطر جمعی و یقین ازصحت و بی نقصی کابل کشی باید تسترهای شبکه مورد استفاده قرار گیرد .

نمونه های گوناگونی از تسترهای شبکه در دست هستند لیک “تستر فلوک” بخاطر استخراج اطلاعات بیشتر, متنوع تر , دقیق تر, آشکارتر و معتبر تر می باشد و از اعتبار بیشتری در بین تستر و مشتریان برخوردار می باشد . همین امر سبب رواج تستر شبکه ای به نام تستر فلوک شبکه درمیان عموم شده است.

به طور کل تستر فلوک برای تفحص اثر بخشی لینک، کانال و کابل فیبر نوری اعمال می شود. همچنین از بهترین روش ها برای یافتن ایرادات ریز و اندازه کیفیت پسیو در خدمات شبکه و سخت افزار می باشد که اطلاعات دقیق و بی نقصی از کیفیت کابل کشی، سرعت شبکه، متراژ کابل و محل دقیق قطعی کابل را در اختیار کارشناس ها قرار می دهد. یکی از بهترین ابزارها برای اندازه گیری کیفیت و پیدا کردن نقص پسیو شبکه بدون شک تستر فلوک می باشد .

انواع دستگاه های تست فلوک

ابزارهای متنوعی با مدل های متفاوت جهت تست فلوک کابل شبکه وجود دارد: سه دستگاه 1800 DTX , 5000 DSX , 8000 DSX هستند که در حال حاضر 8000 DSX ورژن 2 در شرکت اعتماد شبکه پرهام آماده ارائه خدمات به مشتریان و همکاران عزیز و ارجمند است .

برای پیاده سازی و میانگین تعداد تست پریزهای شبکه با استفاده از دستگاه تستر فلوک شبکه 8000 DSX که یکی از دستگاه های تولید شده ی کمپانی فلوک است میتوان چگونگی میزان تداخلات لینک ها و اتصالات کابل های مسی و یا فیبر را ارزیابی نمود

کابل شبکه با تست فلوک در شرکت دیجی فلوک

انجام خدمات تست فلوک توسط دستگاه 8000DSX ورژن 2

انجام خدمات تست فلوک توسط دستگاه با حضور و اعزام کارشناس به نقاط مختلف تهران و یافتن نقص شبکه توسط کارشناس ما در کمترین زمان ممکن با تست کابل شبکه های می دهند قرار عزیزان شما اختیار در CAT5,CAT5e,CAT6,CAT6A,CAT7,CAT8 دارای حسن سابقه با مراکز خصوصی، کارخانه ها، مراکز تجاری و شرکت های معتبر و متفاوت است.

خدمات شرکت دیجی فلوک

سودمندی با درصد بالا و کمترین هزینه اندک و افزایش طول عمر تجهیزات شبکه و تجهیزات مخابراتی همگی از بارزترین خدمات تست فلوک است

  1. نمایندگی خرید وفروش تست فلوک
  2. تعمیرات تست فلوک
  3. خدمات پس از فروش
  4. کالیبره کردن دستگاه

پیشنهاد و توصیه متخصصین و مهندسین تست فلوک به مشتریان این است که در طول یک سال  جهت کالیبره کردن دستگاه تستر کابل شبکه فلوک اقدام کنند.

شرکت دیجی فلوک خدمات کالیبره کردن دستگاه را برعهده دارد و با دریافت دستگاه، بررسی و انجام تمام تست های لازم بر روی دستگاه عملکرد آن را ارزیابی قرار می دهد در آخر تمامی اشکالات وخطاها را به طور کامل برطرف می کند.

نمایندگی دی جی فلوک

امروزه دستگاه های تست فلوک در تمام دنیا از قبیل ایران، خریداران و مصرف کنندگان زیادی را جذب نموده و شرکت دیجی فلوک عامل و نمایندگی فروش ایالات متحده آمریکا تجهیزات تست  فلوک در ایران، با نازلترین قیمت و پشتیبانی، و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. مشتریان عزیز میتوانند  برای مشاهده محصولات تست فلوک تنوع، مدلها و مشاوره به ادرس اینترنتی  digifluke.com// مراجعه نمایید.

 

نماندگی دیجی فلوک

بعد از انجام تست فلوک چه اطلاعاتی را نمایش می دهد

  • تست دقیق لایه های فیزیکی کابل شبکه، کیستون پریز، پچ پنل و پچ کورد
  • دریافت محل دقیق نویز در مسیر کابل‌کشی
  • مشخص نمودن اورجینال یا تقلبی بودن تجهیزات پسیو شبکه
  • خروج دقیق اندازه طول تمامی کابل‌ها
  • دریافت دقیق ایرادات پچ پنل ها
  • تعیین نمودن قطعی یا ضعیفی اتصالات رشته‌های کابل به کیستون
  •  تعیین میزان خالص بودن مس بکار رفته در کابل شبکه
  • شرح دقیق خمیدگی و تعیین محل دقیق آن در مسیر کا‌بل‌کشی
  •  انجام تست پایداری و مقدار رسانایی کابل
  • دریافت دقیق ایرادات کیستون ها

تست فلوک برای چه مواردی مورد استفاده است؟

  1. تست فلوک کابل شبکه
  2. تست فلوک فیبر نوری
  3. تست فلوک فیبر نوری مالتی مود
  4. تست فلوک فیبر نوری سینگل مود
  5. تست فلوک کابل لگراند
  6. تست فلوک کابل نگزنس
  7. تست فلوک انواع کابل ھای Cat

انواع تست فلوک چیست؟

همچنین تست فلوک دارای دو نوع تست می باشد:

1) تست چنل

اگر تست با پچ کورد انجام شود تست فلوک چنل است، این تست تنها برای تأیید عملکرد سیستم انتها به انتها مورد استفاده قرار می گیرد که شامل رابط تجهیزات و کاربر می شود.

زمانی که پچ کورد جابجا شود، تست چنل دیگر هیچ اعتباری ندارد، تست چنل همچنین نمونه ی ساده ای از آزمایش کابل شبکه می باشد که ابتدا دو سر کابل را به کیستون زده و سپس با استفاده از پچ کورد کابل ها را به دستگاه متصل کرده و تست چنل را انجام می دهیم.

ساختار تست پرمننت

2) تست پرمننت

اگر تست با ماژول دستگاه باشد تست پرمننت است. تست فلوک پرمننت ابتدا دو سر کابل رو به کیستون زده و به وسیله ی ماژول های پرمننت که متعلق به خود تستر فلوک هست کابل رو به دستگاه متصل کرده و به کمک پچ کورد ها کابل ها را به یکدیگر اتصال دهیم و سپس تست رو انجام دهیم . با توجه به اینکه در این تست از ماژول های پرمننت استفاده میشه، تست سخت تراست. تست پرمننت نسخه ی کامل و سخت گیرانه تری نسبت به تست های دیگر است و بعد از عیب یابی  از مرحله تست پرمننت نیازی به تست دیگری نیست.

تفاوت تست فلوک چنل و پرمننت در چیست؟ هنگام استفاده از گواهی‌دهنده کابل، انتخاب روش تست صحیح بین تست فلوک پرمننت و تست چنل به منظور مطابقت با استانداردهای تست ISO و TIA ضروری است.

سوالات متداول

انواع دسته بندی کابل شکه تست فلوک چیست؟

دسته بندی کابل شبکه تست فلوک، به دو گروه ساده، گروه حرفه ای تقسیم می شود و در عبارتی دیگر به دو گروه معمولی و دجیتالی نیز تقسیم می شود.

کلام آخر

همانطور که می دانید، کابل شبکه با تست فلوک: انواع کابل ھای شبکه با تست فلوک در  شرکت دیجی فلوک توسط کارشناسان حرفه ای انجام می شود و همچنین این شرکت در نظر دارد برای راحتی کار با این دستگاه برای مشتریان خود آموزش حضوری و غیرحضوری بگذارد تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد شما مشتریان عزیز می توانید برای مشاوره، خرید، آموزش و… از راه های ارتباطی شرکت دیجی فلوک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.