خدمات شبکه

تستر فلوک فیبر نوری: معرفی + قیمت خرید انواع تستر فلوک فیبر نوری

تست فلوک فیبر نوری سینگل مود شرکت دیجی فلوک

تستر فلوک فیبر نوری چیست و چه کاربردی دارد؟

تستر فلوک فیبر نوری دستگاه هایی از کمپانی Fluke آمریکا هستند که یکی از پرکاربردترین محصولات برای عیب یابی کابل های فیبر نوری می باشد.

این دستگاه برای مهندسین و تکنسین ها می تواند به عنوان یکی از مهمترین رکن های وسایل آزمایش و آنالیز کابل های نوری باشد که در اختیار آنان امروزه قرار دارد.

بسیاری از شرکت ها در دنیا با نام و کاربری تستر فلوک فیبر نوری یا عیب یاب فیبر تولید نموده اند و تمام توانمندی ها و کاربری های مخصوص و پیچیده ی این نوع از دستگاه را به بازار عرضه نموده اند.

تست فلوک فیبر نوری، یکی از بهترین و برترین تست های مورد انجام روی کابل‌های مسی شبکه است. این تست با دستگاه فلوک که یکی از دستگاه ها و ابزارهای اندازه گیری کیفیت و عیب‌یابی پسیو شبکه است انجام می‌شود.

انجام تست فلوک اطلاعات دقیقی را از کیفیت کابل کشی، متراژ کابل، سرعت شبکه و محل را نشان می دهد.

تستر فلوک فیبر نوری

تست فلوک فیبر نوری چیست؟

یکی از تجهیزات تست و عیب یابی فیبر نوری، تستر فلوک فیبر نوری می باشد. این وسیله شامل دو تکه است که هر کدام در یک سر فیبر نصب می شوند.

سپس با ارسال پالس های نوری و دریافت در انتها اطلاعات را جمع آوری می کند.  تست فلوک با استفاده از روش های خاص تمامی پارامتر های مهم در ارتباط را مورد آزمایش قرار می دهد.

در ذیل چند نمونه آورده شده است.

این دستگاه بسیار دقیق و گران قیمت بوده، و اطلاعات تهیه شده توسط آن با رسم نمودار های مختلف، به شکل فایل خارج می شود.

  1. تست و گزارش قطع بودن کابل
  2. آزمایش کیفیت کابل و تجهیزات به کار رفته
  3. آزمایش کیفیت فیوژن های زده شده
  4. گزارش خمش بیش از حد کابل

ویژگی های مهم تستر فلوک فیبر نوری

ازجمله ویژگی های مهم تست فیبر نوری ،ابزار CertiFiber فلوک می باشد که یکی از تستر های فیبر نوری است که برای کارآیی بالا و سرعت در پروژه های فیبر نوری استفاده میشود و تمرکز آن بر روی سربندی و ترمینیشن هاست.

البته علاوه بر آن آنالیز کیفیت فیبر های نوری و لینک را نیز انجام میدهد. همچنین این تستر های Fluke Networks با طول موج های گوناگون و برای فیبر های سینگل مود کاربرد بسیار دارند.

این سری از تستر های فلوک را میتوان با اضافه کردن ماژول به یک دستگاه OTDR نیز بدل کرد و از آن یک راهکار چندکاره با قیمتی مناسب و کارایی بالا و همچنین دارای کیقتیت بالایی می باشد.

تست فلوک فیبر نوری شامل چه اطلاعاتی می باشد؟

  •  تستر فلوک قیبرنوری، برای آزمایش و استاندارد سازی فیبر نوری در طول موج های گوناگون ساخته شده است.
  • همچنین تسترفلوک فیبر نوری،امکان تست و آنالیز کابل های فیبر نوری مالتی مد و سینگل مد را می توان در یک دستگاه با افزودن ماژول های مربوطه استفاده می شود.
  • دستگاه تست فلوک فیبر نوری، می‌تواند تصویر کانکتور جهت بررسی تمیزی آن را نمایش دهد.
  • همچنین از اطلاعاتی که تست فلوک فیبر نوری به ما نشان می دهد، می‌تواند آنالیز فیبر نوری تا مسافت ۸۳۱ کیلومتر را آزمایش کند.
  • تست فلوک فیبر نوری می‌تواند کابل فیبر نوری را در سه ثانیه  آزمایش کند.
  • دستگاه  تست فلوک فیبر نوری دارنده صفحه نمایش لمسی و گرافیک بسیار بالایی است که باعث بالا رفتن سرعت آن و دقت وسادگی در کار برای اپراتور این دستگاه می شود.
  • این دستگاه می‌تواند ماژول های فیبر نوری در طول موج‌های ۸۵۰ – ۱۳۰۰ – ۱۳۱۰ – ۱۵۵۰ را ایجادکند.
  • تست فلوک فیبر نوری می تواند دو روش آزمایش TIER1 و TIER2 را با اضافه کردن ماژول OTDR تلفیق نماید.
  • تست فلوک فیبر نوری می تواند تا ۱۲ هزار تست گرافیکی را در دستگاه ذخیره سازی نماید.
  • تسترفلوک فیبر نوری می تواند که تمامی گزارش‌های آزمایش‌های انجام شده را بوسیله قابلیت PROJX مدیریت نموده و هر کدام را با جدا کردن جزئیات آن پروژه ذخیره نماید

تست فلوک فیبر نوری شرکت دیجی فلوک + تستر فلوک فیبر نوری

تستر فلوک فیبر نوری را باید چگونه تهیه کرد؟

تستر فلوک فیبر نوری، را باید از شرکت های نمایندگی فروش تست فلوک تهیه کرد، یکی از شرکت هایی که به عنوان نمایندگی اصلی فروش می باشد ، شرکت دیجی فلوک در تهران است.

قیمت و خرید انواع تستر فلوک فیبر نوری

Fluke Networks DSX-8000 Cable Analyzer

1,190,000,000 تومان

خدمات شرکت دیجی فلوک

کلام آخر

شرکت دیجی فلوک،نمایندگی فروش تجهیزات شبکه و همچنین خدمات تست فلوک را برای شما مشتریان عزیز با بهترین کیفیت و با کارشناسان خبره،آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد،همچنین شما عزیزان برای خدمات رسانی در قسمت تست فلوک فیبر نوری نیز ازطریق شرکت و توسط کارشناسان خبره به شما عزیزان خدمات رسانی می کند.