خدمات شبکه

نمایندگی تست فلوک: دیجی فلوک نماینده رسمی شرکت تست فلوک

تست فلوک فیبر نوری سینگل مود شرکت دیجی فلوک

امروزه دستگاه های تست فلوک در تمام دنیا از قبیل ایران ،خریداران و مصرف کنندگان زیادی را جذب نموده و شرکت دی جی فلوک عامل و نمایندگی فروش ایالات متحده آمریکا تجهیزات تست  فلوک در ایران، با نازلترین قیمت و پشتیبانی ، و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.مشتریان عزیز میتوانن  برای مشاهده محصولات تست فلوک تنوع ، مدلها و مشاوره به ادرس اینترنتی  digifluke.com// مراجعه نمایید.

خدمات شرکت دیجی فلوک

سودمندی با درصد بالا و کمترین هزینه اندک و افزایش طول عمر تجهیزات شبکه و تجهیزات مخابراتی همگی از بارزترین خدمات تست فلوک است

خدمات پس از فروش :

  • ارسال و راه‌اندازی
  • تعمیر و  نگهداری
  • تهیه و توزیع قطعات محصول
  • آموزش
  • تضمین کیفیت و سلامت محصول
  • پشتیبانی آنلاین
  • مرکز تماس
  • و …

 

تعمیرات تست فلوک :

تست فلوک یک دستگاه دقیق اندازه گیری ست که قابلیت ارتباط کابلی و تست بر روی شبکه های کامپیوتری را دارد و می تواند لایه فیزیکی شبکه هم چون کابل، پچ پنل ،کیستون پریز، و پچ کورد را به طور کامل تست کند.

تعمیرات دستگاه ، عیب یابی و تست انواع باتری‌ها و خدمات توسط متخصصین شرکت انجام می گیرد تا بتواند ایرادات و خطای پچ ‌پنل و کیستون را مشخص کن و ازبین ببرد و اینکه قطع و ضعیف بودن اتصالات رشته‌های کابل به کیستون را شناسایی کند.

جهت خرید و تعمیرات تست فلوک به روش های زیر امکان پذیر است:

  1. خرید از طریق فروشگاه اینترنتی
  2. خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه های فیزیکی بازار

کالیبره کردن دستگاه:

پیشنهاد و توصیه متخصصین و مهندسین تست فلوک به مشتریان این است که در طول یک سال  جهت کالیبره کردن دستگاه تستر کابل شبکه اقدام کنند. شرکت دیجی فلوک خدمات کالیبره کردن دستگاه را برعهده دارد و با دریافت دستگاه ، بررسی و انجام تمام تست های لازم بر روی دستگاه عملکرد آن را ارزیابی قرار می دهد در آخر تمامی اشکالات وخطاها را به طور کامل برطرف می کند.

اگر قصد ارزیابی ، عملکرد و آزمایش کابل شبکه را دارید اما در انتخاب نوع تست شبکه متخصص مجرب دچار شک هستید، باید بگوییم تیم تخصصی دیجی فلوک با چندین سال سابقه کاری وتخصصی در امور تست ارزیابی و عملکرد کابل شبکه آماده بهترین خدمات در قالب مناسب ترین هزینه ها به شما همکاران عزیز  است. در این شرکت سفارش دستگاه های تست فلوک با کالیبره توسط افراد متخصص برای تمامی شهرستان های کشور پذیرفته می شود.

نمایندگی شرکت دیجی فلوک

تست فلوک

تست فلوک تمامی کابل های شبکه ، فیبر نوری وکانال یا لینک ها را مورد بررسی قرا میدهد،  و دادهایی از قبیل کابل ها ،کیستون ها ، نود ها ، فیبر و سایر تجهیزات شبکه را در دسترس مهندسین و متخصصین قرار می دهد.

تست فلوک به دلیل قابلیت استفاده آسان ، ایمنی بسیار زیاد و حمل ونفل آسان در سراسر دنیا کمک شایانی نموده است  و این امکان را میدهد تمامی کارخانه جات ها، شرکت ها ،مراکز درمانی و انبارها  که تاسیس و ساخته می شوند از این ابزار استفاده کنند.

نحوه وصل کردن رشته کابل ها در تجهیزات شبکه باید به درستی به هم وصل شوند چرا که از اهمیت ویژهای برخوردار هستند. تستر فلوک موقعیت اتصال نحوه اتصال را مشخص می کند .بنابراین باید دستگاهی موجود باشد که توانایی این شرایط را مهیا سازد. تستر شبکه فلوک به ویژه تستر فلوک DSX2-8000 گزارش درست ودقیق از تجهیزات شبکه و نوع اتصالات به واسطه تست فلوک اعلام می کند.

به دلایل زیادی از قبیل عدم شناخت مصرف کنندگان، خریداران  و اینکه عدم دسترسی تجهیزات تست فلوک و بررسی آنها فروش تجهیزات بی کیفیت و تقلبی شبکه دربازار وجود دارد. راهکار تشخیص اورجینال یا غیر اورجینال بودن تجهیزات شبکه استفاده ازتستر های حرفه ای یا همان تست کابل شبکه مدل DTX-1800 و یا بروز ترین محصول این شرکت DSX2-8000 است .

لیست فروش تستر فلوک

 تستر فلوک Fluke Networks DSX-8000 Cable

تستر تلفن فلوک مدل TS52 Pro

تستر شبکه فلوک Fluke Networks LinkRunner AT

تستر شبکه فلوک مدل CIQ-100

تستر شبکه فلوک مدل CIQ-KIT

تستر شبکه فلوک مدل MS-POE

تستر شبکه فلوک مدل MS-POE-KIT

تستر شبکه فلوک مدل ms2-100

تستر شبکه فلوک مدل MS2-KIT

تستر شبکه و کابل یاب فلوک اینتلیتون مدل IntelliTone Pro 200

تستر فلوک CableAnalyzer DSX-602

تستر فلوک DSX-5000 Cable Analyzer

تستر فلوک شبکه DTX-1800

تستر فلوک شبکه Fluke Networks LIQ-100 LinkIQ Cable

 Fluke Networks FiberLert™ Fiber Light detector تستر فلوک فیبر نوری مدل

تستر کابل FLUKE NETWORK Pro3000

قلم فیبر نوری فلوک VisiFault

قلم کانکتور شبکه fluke prob pic

کیت تمیزکننده فیبر نوری فلوک نتورکز مدل NFC-KIT-CASE-E

مولتی متر دیجیتال فلوک مدل Fluke 707.

ارائه خدمات تست فلوک در تهران و شهرستان ها با بروز ترین دستگاه ها

تست فلوک کابل شبکه یکی از آزمایش های شبکه های کامپیوتری برای بررسی سلامت کابل های شبکه و کیفیت انتقال داده ها است. با انجام تست فلوک می توان از صحت عملکرد کابل های شبکه کامپیوتر اطلاعات مناسبی را کسب کرد. بسیاری از شبکه های کامپیوتری پس از نصب و راه اندازی نیاز به آزمایش صحت عملکرد کابل های شبکه دارند. ما در شرکت دیجی فلوک DjFluke با وجود دستگاه تستر فلوک DSX8000 ورژن2 آماده انجام خدمات تست فلوک و همچنین تست انواع مختلف کابل های شبکه ذکر شده در آیتم های قبل، با حضور در محل شرکت دیجی فلوک و اعزام مجرب ترین تیم کارشناس به نقاط مختلف کشور آماده ارائه خدمات است و در اتمام کار و پروژه تایید تست انجام شده به مشتریان و همکاران عزیز تحویل داده می شود.

دستگاه تست فلوک سالانه جهت سرویس و بروز رسانی به دفتر خدمات مرکزی فلوک خاورمیانه در کشور امارات متحده عربی ارسال می گردد و گواهی بروزرسانی کالیبراسیون دریافت می کند.

 هزینه تست فلوک

برای مشخص نمودن هزینه انجام تست فلوک به عوامل مختلفی مانند تعداد نودهای شبکه به صورت نودی یا روزانه ، کابل مورد تست (در دفتر شرکت یا محل مشتری) ، نوع تست، نوع دستگاه تستر ( DTX 1800، DSX 5000 ، DSX 8000 ) ، محل انجام تست (تهران و شهرستان) و … متغیر هستند که با بررسی و جمع بندی آنها با کارشناسان شرکت هزینه ی اصلی مشخص میگردد. مجموعه ما دارای حسن سابقه با مراکز خصوصی ، کارخانه ها ، مراکز تجاری و شرکت های معتبر و متفاوت… نیز است.

خدمات روزانه اجاره دستگاه های تست فلوک

دیجی فلوک، به عنوان نمایندگی فروش انواع دستگاه های تست فلوک می باشد. مانند، DSX2 دستگاه های تست فلوک،  8000-  DSX 8000- DTX-1800 -DSX 5000 را می توانیم دراختیار مهندسین ، متخصصین شبکه و شرکت های اجراکننده پروژه های شبکه پسیو بصورت روزانه دستگاه تست فلوک را اجاره دهیم. این خدمات در کمتر شرکتی در ایران ممکن است داشته باشند به دلیل اینکه این نوع شرکت ها از اعتبارات لازم برای تهیه این نوع دستگاه ها برخوردار نیستند. دی جی فلوک به دلیل واردات انواع تستر های شبکه توانایی اجاره با قیمت مناسب‌تر از سایر رقبا را دارد.

  • اجاره دستگاه تست فلوک بر حسب نیاز پروژه است.
  • مدت زمان اجاره پروژه (روزانه، ماهیانه، سالانه)
  • مکان اجرا تست فلوک(خدمات در تهران و تمام نقاط ایران از جمله کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان و جزایر خلیج فارس و…)
  • استفاده از نوع دستگاه تست فلوک بر حسب نیاز های شما.
  • قرارداد اجاره تست فلوک به سه صورت (اجاره، اجاره با تعهد نگهداری دستگاه و فروش دستگاه ) انجام میگیرد.

سوالات متداول

قیمت اجاره دستگاه تست فلوک چقدر می‌باشد؟

قیمت اجاره دستگاه معمولا به صورت ماهانه مشخص می‌شود. البته مشتریان و کارفرمایان گرامی در قرارداد های طولانی مدت چند ماهه را تنظیم کنن، می‌توانند از تخفیف های قابل توجه ای در قیمت اجاره دستگاه فلوک بهره مند شوند.

آیا می‌توانم بابت خدمات اجاره دستگاه فاکتور رسمی دریافت کنیم؟

بله! با توجه به این‌که دیجی فلوک شرکت ثبت شده است امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد.

کلام آخر

شرکت دیجی فلوک با در اختیار داشتن بروزترین تجهیزات تست فلوک و همچنین پرسنل مجرب ، آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی، شرکت های خصوصی، سازمان ها و مشتریان عزیر در سراسر کشور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در شرکت دیجی فلوک به روش های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 86081848

موبایل: 09398866797

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *